Oceń sprzedawcę PGE

12345

Ocena 2.3/5 (210 głosy/ów)

Opinie

Treść opinii*:
Podpis* Email* Przepisz kod*
Captcha

Data: 2017-11-09

Adam Stępień:

Jestem klientem PGE Obrót S.A od 20.01.2014 roku i doznałem szoku kiedy otrzymałem nowy blankiet z fakturami do zapłacenia.Stwierdziłem wyższe zużycie dzienne kwh za wrzesień co przełożyło się na wyższą fakturę do zapłacenia za ten miesiąc(166,23zł).Zazwyczaj wysokość faktury za każdy miesiąc wynosił od 29,99 do 40 zł.Poza tym 18.10.2017 zgłosiłem do Oddziału PGE w Łodzi że został naruszony licznik pomiaru energii,w tym celu został oddelegowany z PGE Dystrybucja pracownik Pan Florkiewicz,numer legitymacji:026/RD/RE7/2017 do kontroli stanu licznika,który mimo że widział ewidentne naruszenie licznika,nie było również plomby zabezpieczającej,to nie stwierdził że licznik pracuje nie prawidłowo tym samym dopuścił się przekrętu,oszustwa na szkodę klienta PGE,w tym wypadku moim.Z powrotem przykręcił naruszony licznik i nałożył nową plombę,nie wydał mi tego dnia kopii protokołu wykonania usługi.W tej sprawie złożyłem relamację i skargę na tego pracownika do PGE Dystrybucja oraz powiadomienie do PGE Obrót S.A.02.11.2017 roku zauważyłem ponownie naruszenie licznika o czym powiadomiłem Policję i PGE.Stanowczo nie polecam tej firmy złodziei i oszustów!!!